De eerste dag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rafke Janssen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rafke Janssen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Rafke

01 April 2015 | Nederland, Schiphol

Om 04.15u ging de wekker. Normaal gesproken reden voor mij om lekker nukkig te doen, maaaaarrrr.... HET IS 2 APRIL! D-day! Binnen een half uurtje klaar voor vertrek en koers gezet richting Schiphol. Na een regenachtige rit kwamen we ruim op tijd aan. Koffers ingecheckt en n kopje koffie gedronken (a 4 euro per kop). De meneer aan het tafeltje naast ons vond het om 07.00u blijkbaar al tijd voor een lekker glaasje bier. Kan natuurlijk.
De securitycheck die we vervolgens ondergingen was op z'n zachtst gezegd grondig. Je wordt ondervraagd wat je komt doen, waar, hoe, wanneer en wat. Pff, kreeg het er een beetje warm van. Daarna gefouilleerd, waar ook het woord grondig weer een understatement was. Klein hoogtepuntje: Gordon stond achter ons in de rij bij de security check, wat ik uiteraard verder niet door had, en toen Rick hem aanwees toen ik letterlijk naast hem stond sprak ik de gevleugelde woorden: "weeh vet, Gordon!" Hij keek me aan alsof ie me niet voor vol aan zag.. Begrijpelijk.

De vlucht naar New York is prima verlopen, ook op tijd vertrokken. De vlucht naar San Francisco was helaas anders. Anderhalf uur vertraging en toen we dan eenmaal in het vliegtuig zaten, met geen mogelijkheid een houding in die stoel kunnen vinden om enigszins te kunnen slapen. Ach ja, om 19u lokale tijd geland (04.00u NL tijd) dus snel koffers halen en huurauto oppikken. Vervolgens naar ons hotel gereden waar de aangename verrassing wachtte dat er een IHOP naast ons hotel ligt!!!! 24u open ook nog!! Dat wordt onze eerste activiteit morgen :-)

Al met al, een heel vermoeiende dag maar we weten zeker dat het 't allemaal waard gaat zijn! Vanuit een sober, maar schoon hotel groeten we jullie en gaan we een aantal uurtjes slaap inhalen!

Xxx R&R

  • 03 April 2015 - 07:15

    Lynn:

    Klinkt top jongens! Had wel verwacht dat je met Gordon op de foto was geweest Raf.. Valt me n beetje tegen van je ;) Geniet van jullie vakantie en ik ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal :) xx

  • 03 April 2015 - 10:37

    Nicole:

    Leuk dit eerst verslag. Jullie hebben vast lekker geslapen na deze reis. Balen zo'n vertraging. Dat is boffen een IHOP naast het hotel. Was nog wel ons advies om die vooral op te zoeken. Pancakes als ontbijt!!! :-)

  • 03 April 2015 - 11:31

    Maud:

    Hoi jongens! Leuk verslag! Ik vind het ook wel een beetje jammer van je dat je niet met Gordon op de foto bent gegaan! :-( haha! Wat is eigenlijk een IHOP? Heeel veel plezier daar en geniet ervan! Xxx

  • 24 April 2015 - 14:41

    Linda:

    HAHAHAHAHAHA ik zie het Gordon verhaal al HELEMAAL voor me. You make my day :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rafke

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 3820

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 23 April 2015

Rondreis West Amerika

Landen bezocht: