Mini update - Reisverslag uit South San Francisco, Verenigde Staten van Rafke Janssen - WaarBenJij.nu Mini update - Reisverslag uit South San Francisco, Verenigde Staten van Rafke Janssen - WaarBenJij.nu

Mini update

Blijf op de hoogte en volg Rafke

03 April 2015 | Verenigde Staten, South San Francisco

Nadat ik gisteren het eerste verslag heb gepost, zijn we als een blok in slaap gevallen. Ik heb zelf zó diep geslapen dat het volgende gebeurd is:
Ik droomde dat ik weg moest duiken voor een vliegtuig dat me bijna zou overrijden (jaja, logica), waardoor ik in mijn slaap vanuit het bed op de grond ben gedoken.. Rick hoorde een enorme klap, keek op, en zag "een Eddy-hoofdje" verward voor het bed verschijnen. Blauwe plek op de kop en elleboog, maar ja, wat wil je als je bijna overreden wordt door een vliegtuig ;-)

  • 04 April 2015 - 12:00

    Annemarie:

    Haha. Typische Rafke.

  • 24 April 2015 - 14:42

    Linda:

    Wederom: HAHAHAHAHA :D (Dit is trouwens geen uitlachen, maar toejuichen!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rafke

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3818

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 23 April 2015

Rondreis West Amerika

Landen bezocht: